Search This Blog

Saturday, December 29, 2012

holaaaa :)

Assalamualaikum :)
hye , lama dah aku tak update blog nie. maybe sbb tade story kot. now, aku dah hbs SPM, so aku tidak digelar pelajar sekolah lagi, its quite boring bila stay kat rumah jee, driving class lagiee and jalan jalan tak tentu hala. aku nak kerja, but my parents said 'nnti dulu sabreena, habiskan driving class dulu' hm okayy i will. habis lesen je, aku rasa aku nak pergi belajar dekat sekolah pondok, quite interesting :) my parents agreed but tak dapat sokongan yg hebat sgt sbb masa macam sempit. yelaa sbb result keluar dalam bulan 3 mcm tu, nk daftar masuk U (insyaallah) lagikan. hm nevermind aku hanya mampu merancang, Allah yg mnnentukan. ap yg dtntukan olehNya of course yg terbaik untuk aku.Must remember that.

thus, now i would like to share about love, haha jangan mudah untuk ungkapkan atau menerima sygg kepada atau drpd seseorangg. hati aku skrg hanya untuk berkawan, bukan berteman, bukan berkasih, bukan untuk menerima cinta. belum lagi. masih banyak yang perlu dipelajari, masih banyak ilmu yg perlu dipelopori, masih bnyak benda yang perlu aku miliki, masih banyak pelita yang belum aku terangi dan di dalam diri ni masih bnyak ruang kosong untuk dipenuhi dengan pelbagai ilmu pengetahuan. jadi, kalau aku layan korang, tu hanya layanan sebagai kawan n not more than that, hopefully you will understand k. anddd please dont wait for me, it just wasting your times, your feelings. thank you for understanding me :)






No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
haloo im sabreena supardi. batch 1995. accountant my ambition :)